About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia

Total Pageviews

Wednesday, 29 February 2012

Rumah Ku syurga Ku..



Ptg tadi pas balik keja terus jerr ajak hubbe g tgok umah

katanya dah hmpir siap buat renovation yg ala kdar jerr..

tgok pic jerlaa yerr..

:face64::face64::face64::face64:


Ni Pandangan Depan - Grill tu Hubbe yg Pilih,
cik mama pilih kena reject sajerr.. :face36:


Ruang Tamu & Ruang mkn...
Aikk tumpg sekaki yerr dik.. :face72:


Ruang dah luas mulakan lawatan..
:face64:


Melawat kawasan..... :face69:



Ghsakk laa dik... abis seluar jadi mop lntai..
erkkkk :face51:


Dlm bilik...


Dapur ni kecik jerr.. tak usik apa pun,
hubbe ckp nak pecah nanti bila da modal.. ermmm
:face54:



Kakak ni tak brenti b'ckp jerr..
syokk dpt dgr lontaran suara dia dlm umah tu..
:face34:


Ni lagi satu kesukaan dia ~ Air ~
suka sgt main air.. tu yg basah lntai... alahaii kakak


Duk bincang apa yg tak complete ag kot..
hahahhahah :face42:



Pilihan Hubbe.. masuk umah bau wangi sgt..
bila kat luar dah gelap baru warna dia naik.. sanntik sgt
Cik mama pilih kna reject gak.. huhuh :face63:


Last Pic ~ muka penat baru balik keja..
:face60:


Tu jerlaa yg sempat nak up kat blog, lmbat sgt nak upload huhuhuh

so bermula laa lagi operasi berpindah randah.. hohohohoohoh

tp bila dah masuk umah sndri, pnat tu sekjap jerr rasanyakan....


Org ckp bab m'hias umah ni hanya tuk kaum pompuan,

tp cik mama tak, hubbe yg bnyk buat pilihan.. 95% adalah pilihan dia,

cik mama punya asik kna reject jerr.. hahahhah

Bab langsir pun cik mama punya pilihan kna reject gakk.. erkkkk
:face33:
tapi wlaupun cam tu hasilnya cik mam puas hati.. heheheh
tu yg penting kan..

:17:






Thanks For Reading



dAhh BaCA... KoMen Laaa Cikit Yerr ^_~

6 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah Zoey, rezeki kami.. hehhehe

      Delete
  2. wahh...akak pindah umah baru ker??congratulation...hehehe..akak kira untung dpt hubby yang rajin nak decorate..memang susah nak jumpa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yerlaa Strider, tp tak dptlaa cik mama nak tunjuk bakat lau cam tu... hahahhaha.

      Delete
  3. Ayat kena reject bebanyok benau..hehehehe...
    Nagus ler ini tandanya hubby Cik Mama tengah bersemangat nak pindah...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaha dah memg sentiasa kna reject..saboo jerlaaa..

      Delete