About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia

Total Pageviews

Thursday, 8 March 2012

Bila Adik Dpt steering keta dan Bila Kakak depan camera... ermmmmmm



Gelagat anak-anak ni sgtlaa menghiburkan..

kadang tu leh buat kita naik angin... tp bila tgok muka anak2 ni

sejukk jadinya...

hari ni nak tepek picca mereka yg tersyg ni jerr....

yang si adik klu dpt pegnag steering keta bkn main ag suka...

yang si kakak lak klu dpt duk dpn camera bukn main suka sgt...

"mama ambik gmbar kakak"... pastu tgok.. tak berkenan ambik ag....

hehehehheheh macam-macam kan...

mohh laa layaann yeww..



"mama nak g mna adik bawakan ni... zoommmmm"



"Jap Nak on radio dulu yerr"


"Aduhh besonya stereng keta ni"


"Nak belok kanan kena tgok cermin sisi" heheheh


"Ohh panas kna pakai spec Hitam"



Ohh baru sedar diri di rakam yerrr.. hahhha



Kakak ni tak reti duk diam,


Ermmm sopan laa kunun yerr..


Haaa kan jadi lagi.. tadi dah sopan...


pun bolehlaaa kakak...


lagi satu suka norrr buat cam ni...




Eh abah pun nak interframe gakk...



"Tanjattt gegurl"





and last picca...
^
^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^


"Apa engok-engok kita"





ok thanks for reading yewww




dAhh BaCA... KoMen Laaa Cikit Yerr ^_~

8 comments:

  1. kekasih2 awal dan akhir akak..
    sweet family..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiada akhir... selamanya.... ^_^

      Delete
    2. mcm-mcm aksi budak2 ni kan.....semakin besar,,smakin byk aksi2 mereka..

      Delete
    3. Aksi2 tu laa nanti jdi memori bila dah beso... heheheh

      Delete
  2. Replies
    1. ai tgoklaa mama'nya sape.. hehehhehhe agkat bakul sendri..

      Delete