About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia

Total Pageviews

Friday 14 September 2012

Andai....

 
 
 
 
Andai lidah ini
Pernah menguris luka hatimu
Itu bukan niatku
Mungkin aku bergurau silap tempatnya
Mungkin aku DIAM silap waktunya.

Tapi ketahuilah
Semenjak diammu ini
Telah meragut segala tenteramku
Telah mencapak jauh tawaku

Bersuaralah
Hanya itu yang aku pinta..

  Andai aku pernah membuatmu terasa.
Maafkanlah.
Andai aku pernah berjanji kemudian mungkir.
Maafkanlah.
  Andai aku bukan kawan susah senang. Menyusahkan orang. Maafkanlah.
Kalau aku bukan siapa-siapa dikalangan kalian. Maafkanlah.

bintang sangat cantik di luar sana,tapi mungkin aku tidak pandai menghargainya..

Maafkan aku ..

Dengan seribu nafas lelah...
Dengan sejuta rasa jiwa dan airmata ni....
  Andai aku ada berbuat silap,
semuanya berada diluar kawalan akalku..

maafkan aku...
  
 
 
 Kadang tu kita tidak tahu apa silap kita pada org di sekeliling,
kita dah buat yg terbaik, tapi tidak terbaik pada mereka,
wahai hati terima dan tabah laa untuk itu semua. 
InsyaAllah.



P/s : hari ni ada jamuan raya di office, tapi hati ini rasakan sesuatu yg tidak kena. 



Thanks ^_^



dAhh BaCA... KoMen Laaa Cikit Yerr ^_~

8 comments:

  1. Hamboihhh kemain lagi ayatnyerr...hehehhehe

    Ada rasa tak kena tu...bertabahlah..

    ReplyDelete
  2. bertabahlahhh??semua dh kene fenomena akak la nieh..aptb!

    ReplyDelete
  3. mmm..nape pulok mama..think +tive k..

    ReplyDelete
  4. sabar yer cik mama...rasanya ramai pernah merasai situasi mcm ni :)

    ReplyDelete