About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia

Total Pageviews

Thursday 24 November 2011

Heyyy Mr. Mama

As'Salam,


Picture dr En. Google

Hari ni my hubby dgn baik-baik-hatinya-mencutikan-dirinya-tuk-menjaga-anak2nya-anak2-aku-juga..

Lunch time tadi aku balik tgok, kadaan sgt tenang..hehehhheh

berjaya juga my hubby ni yerr jadi Mr. Mama kejap..

baru laa tau kan mcm mna si isteri bila di rumah kan dan si suami kua bkerja..

so lepas ni bolehlaa amik cuti ag tu jaga si jantung hati ni....

Mereka adalah nyawa saya.. eh tetiba lak....

oklaaa tu jer nak story... n nak bagi tau satu ag.. ari ni aku baca blog FT ni sgtlaaa lawak... gelak sesorg aku, so rasa nak memcuci otak tu g laa terjah blog ni yerr.. ok aku nak smbug terjah blog ni..

ok. thanks for reading yerrr..



dAhh BaCA... KoMen Laaa Cikit Yerr ^_~

No comments:

Post a Comment