About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia

Total Pageviews

Thursday 24 November 2011

Siapa, apa,mana,kenapa dan apakah blog yg saya selalu baca...hehheheh

As'Salam,

Tittle tak boleh blah kann..heheh
Ari ni aku nak share blog yg selalu aku baca dan hayati... (eleeehhh)..

Feza ~
 ni blog officemate aku, dialaaa yg bagi dorongan tuk buat blog ni, silalaa terjah blog si gadis Sunti ni yerr..

Eh ni bkn blog kak engku yg sinar FM tu tau..heheh... ! Blog ni aku selalu terjah masa Pregnant .. mcm2 infom aku dpt tau, so yg dah jadi ibu, yg nak become mother bolehlaa tgok blog ni, pun da jual brg2 kesihatan juga.. Eh anak dara pun boleh terjah gak.. jgn malu2..hehhe (Eh dah cam m'promote brg lak)..

blog ni kisah makeup,memsak,buat kek juga dan pasal family dia, akak ni plak sweet sgt, santik, suka tgok..tp yg tak bestnya klu hubby dia balik, akak ni akan stop jap m'update blog dia, tp takperlaa hubby dia keja kat tgh laut sna.. klu balik dah tentu laa nak bersam m'habiskan masa yg amat berharga tu kan.. (hadoii ko ni rin...)..

haaa yg ni plak blog Chomel, suka baca blog dia, asal masuk keja jerr first buat adalah terjah blog ini, tuan-tanah-kedaung ni sgtlaa comel tau,Cik ain ni ada jual bag juga,pun chomel2 gak. so silalaaa m'baca blog cik ain ni sambil tersenyumm leborrrr... hehehhe

blog yg ini pun tiap ari aku terjah, byk tip2 kecantikan, tip nak pakai itu, nak letak ini, nak tampal itu.. pastu tuan blog yg santik ni sgt suka mengomel..hehhe suka baca bloh dia, ok ayat cam biasa.. silala terjah blog si santik ini yerr.. 

Blog tips kecantikan yg lain aku terjah juga adalah Cik Fyna dan juga Amoi ~ pun bnyk tip2 yg aku dpt kat blog ni yg aku tak tau jd tau, dan ada yg dah aku amalkan..hehhe so apa lagi klu nak santik g laa terjah blog2 ini..

sebenarnya da ag blog yg aku selalu baca tp tak smpai ati nak letak semua, nanti smpai berdrh idung duk baca aku punya story ni... (eh da ker yg baca).. alaaa tak per, t aku laa yg baca, pastu aku baca ag, pastu baca ag.. smpai pengsan..hehheh. pastu bgun baca ag..hahahahha..

Oklaaa.. nanti saya nak update pasal Mr-mama...

P/s : kepada tuan-punya-blog-di-atas-saya-dgn-ini-mintak-izin-untuk-m'promote-blog-kamu-yerr-boleh-kan- hehheheheheh

ok. thanks for Reading..

Syg kamu. muuahhhhhh..!!!
dAhh BaCA... KoMen Laaa Cikit Yerr ^_~

No comments:

Post a Comment