About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia

Total Pageviews

Wednesday 30 November 2011

Kejadian Di Mcd

As'Salam,

Lunch tadi aku feza & kak lin makan kat mcd,


Nak di jadikan cerita aku ni klu g mna2 tmpat mkn memey taknak, tak kan dan tak suka pergi ke toilet tau

tmpat yg berhampiran dia (Yekk), so klu g mcd pas mkn aku akn make sure tak kotor sgt tgn, klu kotor pun

just lap guna tisu tau guna peluh air yg kat cawan jerr (ishh pengotorlaa ko ni) haaaippp bkn pngotorlaa, fobia

tau.. eeee yekkk...

So tadi aku mkn and tgn kotorlaa sgt n kna laa basuhkan, aku g laa sinki mcd tu, nak basuh tgn, tgok2 cari2

belek2 sinki tu takder kepala paip untuk aku pulas, tekan supaya air keluar, jenuhlaa aku ketuk,aku tolak,

aku tekan bagai pun tak der tindak balas, aku buat ag dan agak keadaan selamat takder org nampak, aku

ketuk2 ag, pun takder gak...huhuhuhuhu cam ne ni, aku dah nak g tnya org dah tau, tetiba aku nampak kat

paip tu, kna hulurkan tangan kat bawah tulaaaa.. hadoiii dia pakai sensor kerr... nasib baiklaa takder org

nampak.. klu tak malu aku.. maunya tahun dpn baru g mkn kat situ.. huhuhuhuhu

haaa cam nilaa paip tuu...

pastu story kat feza & kak lin, abih berteraburr kitaorg gelak..smpai nagis aku gelak.. memg gilerr lawak,

tulaa pengajarannyakan, klu-pas-mkn-tu-pergila-basuh-tangan-tu-takyahlaa-malas-sgt-pun hadoiiii..

eh budak tecik ni pun gelakkan aku kerr... isshhhh..

ok laaa tu jerr nak story..

ok bye.

thanks for reading yerr.


dAhh BaCA... KoMen Laaa Cikit Yerr ^_~

1 comment: