About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia

Total Pageviews

Tuesday 29 November 2011

Semalam Yang Tak Dirancang.

As'Salam,

Semlm kan bosan duk umah, cuti dari rabu, Khamis keja Jumaat sambung cuti smpai isnin.
So smlm konon2 nak bawa anak2 pergi taman tp tak jadi coz dah ptg sgt pun...
pastu bawalaa anak2 pergi ker JJ bukit Tinggi klang..
layan jerrlaa gambar2 bwh ni.. hehhhe

Gambar agak blurr-camera Hp jerrr pun

kakak tu pelik kot tgok benda cam api tu - Eh aku salah masuk badanlaa....

ermmmm.....

aku yg ajar dia b'gmbar camtu.. hehehhe

ni dia ngah bebel aku trus snap..hohohoho

terselah ketembaman-mu

Ni aku tak ajar-memg dia buat sndri..heheh

bolehhlaaa..

hahah.. muka kna paksa.. cian adikk..

ni ngah bebel ngan hubby coz nak masuk dlm snowglobe
ramai org-tp kakak nak gak-tp bla masuk jerr-Hp hubby trus bateri low
trus tak dpt ambik pic....huhuhuhu

 haa cam nilaa kat dlm tu.. ok laa tuk budak2-
konon2 yg puteh tu saljilaa..

Dah puas kat c2 trus jerr balik, eh tp g beli brg jap coz nak perabih kan voucher JJ yg hubby dpt, tak bnyk pun, carikan Amirul Aminin Toys ngan kakak jerr, pastu trus balik..
Walaupun benda ni tak dirancang tp seronok jugalaa.. yg penting kakak puas ati..
Eh baru perasan gambar Adriana Sofea jerr yg da kan... ermmm bkn apa aku ni malas nak bergmbar badan ngah mengembag ni.. hubby lak ngah dukung Amirul Aminin, so aku yg layan kakak dan gmbar dia jerlaa yg penuh...

ok laa, agak pnjang gakkan n3 ni... 

Thanks yerr sudi membaca..

ok bye..

dAhh BaCA... KoMen Laaa Cikit Yerr ^_~

No comments:

Post a Comment