About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia

Total Pageviews

Wednesday, 30 May 2012

Hujann



 
 
 
 

Kat luar skg ni mcm dah nak maghrib kot,
teringat kain baju jemuran kat umah..
Basah lenjunlaa semua.. huhuhuhuhu
 
 
 
 
Terima kasih Singgah Sini yerr.
Sayang Kamu semua.. 
 
 
 
 

dAhh BaCA... KoMen Laaa Cikit Yerr ^_~

15 comments:

  1. nsb bek bwk keta hr nieh..fuhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu nasib tak baikk dah lenjutt tadi kan.. heheheheh.

      Delete
  2. awan pagi ni semacam...tp cantik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. semacam tu yg serammm Cik Munnafendy. kikikiki ^_^

      Delete
  3. gelapnyer...kt kdh pun tmpt wani mendung cam nak hujan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat sini dah selamat pun.. hujannn

      Delete
  4. kat sana hujan ye??

    sini lak ..panasa terik...
    nk buka mata x sanggup. sbb pns sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. samla klu kat sini panas, nak kua tu tak sagup kot..

      Delete
  5. cuaca skrg x menentu,,,susah nk jangka kn...huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, ku sangka cerah smpai ker ptg rupanya hujan sebelum smpai ptg lagii.. huhuhuhu

      Delete
  6. kt mlka pg tdpun hujan lebat..ni ngah sejuk gigil..huhu..awak sy dah bls email kay..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh ykerr.. kat sini kjap mendug.. kjap cerahh.. badan pun dah tak sedap ni.. heheh

      ok thx yerr.

      Delete
  7. alahai nape ek gaknya takleh follow??try lagi dear.mana tau bleh follow..rasanya mcm okjer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. ok dahhh bolehh.. weeee

      Delete