About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia

Total Pageviews

Friday, 18 May 2012

Seronok Serasa Nak Melompat.. Toing..toing..toing..!!



Selamat Pagi Jumaat,
Wahhh dah jumaat kan, kejap jerr rasanya,
tu menandakan bertapa menikmatinya hari-hari dlm minggu ini,. Cewahhhhh

Seronok sgt hari ni, Kenapa eq.???!!!
sebab sok cik mama nak Baaalikkkk kampungg..yeeahh..!!
 
Dahh lama tau tak balik kampung,
bkn jauhh pun kat SABAk BERNAM jerr,
2 jam 30 minit perjalanan kalau
tak singgah mna2, selalu cik mama memg jarang nak singgah
bila dah smpai kampung jerr siggah tuk beli buah tgn.
 
klu balik kampung memg masa tu terhad sgt tau,
cik mama kena balik 2 belah kampung,
cik mama kg Banting, Sabak bernam,
Hubby Lak Sungai Manila, Perak.
so tak lehlaa nak berdongdangdengdong sgt.
sekadar melepaskan kerinduan jerr.
 
Malam nanti operasi tuk kemas baju,
Cik mama klu balik kampung memang bnyk bawa baju,
smpaikan MIL ckp suh bawa lori jerr, 
coz bnyk giler brg.. hahahhahahhah
tak reti nak bajet sgt.. bawa jerr apa rasa nak bawa... hehehehe

 Ok laaa doakan cik mama selamat pergi dan pulang yerr,
^_^
Selamat Berhari minggu yerr, berhati-hati walau di mana anda berada.



Fuhhh..!!!

Picca Google

 

Terima kasih Singgah Sini.
Babai. (^_~)



dAhh BaCA... KoMen Laaa Cikit Yerr ^_~

17 comments:

  1. semoga selamat dlm prjalanan nnti

    ReplyDelete
  2. Selamat pulang !!! Hati2 memandu yek!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thx.. cik mama tak memandu, cik mama hanya tido di sebelah pemandu.. heheheh ^_^

      Delete
  3. semoga selamat pergi dan kembali semula....ho ho ho balik kampung........org sabak bernam rupanya cik mama ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah duk sabak bernam, nape shah ada kawan kat sna ker.?? ^_^

      Delete
  4. orang sabak bernam n perak .. hoho.bukan jauh mane pon.hihi

    selamat melepaskan kerinduan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yupp tak jauhh sgt, tapi penat kot kna balik 2 tmpat.. heheheh

      Delete
  5. saya pon balik kampung jugak minggu lepas..best!!

    ReplyDelete
  6. salam kenal...sis follow blog comel ni yer ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thx sis, nanti cik mama ker blog sis yerr.. ^_^

      Delete
  7. Selamat pulang ke kampunggg... Hati-hati dijalan raya.

    ReplyDelete
  8. owh cik mama happy balik kg yer...semoga selamat pergi n selmat balik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy sgt, rasa cm nak duk kg jerr.. hehehheheh

      Delete