About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia

Total Pageviews

Tuesday 6 December 2011

Kartun-Anak-Anak

Bismillah

As'Salam

Anak-anak aku klu bab kartun sgt terujeee... smpai aku pun dah hafal time kartun show..

kartun ni aku pun dah syokk tgok..hehheh cute jerr
show time 6.00am

Amirul Aminin suka lagu dia... poropororo..
Show time 6:30am


Show time 7:30am
best gak citanya..

Haaaa nilaa bendanya, klu da masalah dia suh aku paggil benda ni.. ermm
Show time 8:00am

Kira bagus gaklaa da rancangan mcm ni, ada baiknya juga, tp kdg tu yg tak baik tulaa cepat jerr meresap kat pala otak budak2 kan.. so kita sbgai org dewasa ni laa kna bimbing mereka supya tak disalah gunakan.. Dari 6.00 ~ 8.30am adanya kartun2 ni sgt menyenagkan aku bila nak siapkan diri tuk g kerja.. anak2 leka tgok tv.. hehehhehee

Eh ada ag laaaa tertigal ag satu......
*
*
*
*
*
*
*
*

Haaaa yg ni hubby aku punya... hahahah 



Thanks For Reading..



dAhh BaCA... KoMen Laaa Cikit Yerr ^_~

3 comments:

  1. Aku lak setiap ahad anak minat Ben10...TV3 ..so follow jerr.
    Lagi satu boboi boy..pehhhh

    Tany ahubby masa muda2 dule..cita dragonball mai kat TV2 tgk tak...hehehe

    ReplyDelete
  2. Cik Mama in my bloglist....
    Jom exchange bloglist with Hanif Blog
    http://hanifidrus.blogspot.com

    Advice : letakkan Shoutbox..nanti ramai akan blogwalking

    Check it out:
    Hanif blog bloglist

    ReplyDelete
  3. Hanif ~ Dragonball tu wajib tgok...heheh
    oh ykerr.. ok thanks for advice. thanks juga follow this blog..

    ReplyDelete