About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia

Total Pageviews

Wednesday 7 December 2011

Lawak Ayam Dan Lembu

Bismillah

As'Salam

Ayam : manusia ni memang pentingkan diri sendiri...!!

lembu : kenapa kau kata macamtu?

ayam : tengoklah apa mereka buat kat aku!!

lembu : hah..! buat apa plak?

ayam : aku ni bertelur hari-hari..aku cadang naklah dapat anak dua tiga ekor, orang kata ada jugak waris aku bila aku xde nanti... tapi...manusia ni memang x berhati perut.!hari-hari dorang makan telur aku, macam mana aku nak dapat anak!

lembu : alah! kau punya masalah kecil aje!

ayam : maksud kau??

lembu : aku ni kalau fikirkan nasib aku lagi malang. rasa nak bunuh diri pun ada. bayangkan,hari-hari manusia minum susu aku tapi sorang pun x pernah panggil aku MAK!

ayam : ??(dalam hati..x bleh pakai punya lembu!)



Sumber AJM Info

Sekian.


Thanks For Reading yerr...
dAhh BaCA... KoMen Laaa Cikit Yerr ^_~

No comments:

Post a Comment