About Me

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia

Total Pageviews

Tuesday, 6 December 2011

Mood takder....

Bismillah,

As'Salam

Ari ni mood mcm ado-takdo-jerr, yerlaaa pala ngah penin ni duk pikir mna nak cri umah sewa..

ag 2 bln jerr pun nak masuk umah s'dri tu pun tuan umah tak leh nak tugu.. suh jugalaa kami-kami ni kua...

Takperlaa apa yg terjadi ni munkin ada hikmah disebaliknya. Smlm pusing-pusing cari umah smpai Amirul Aminin demam cian adik-mlm tak tido sgt-so ngan aku skalilaa berjaga...

Hari plak nak sambung cari umah, semoga di permudahkanlaa...


Amirul Aminin tak-moh-demam-yerr-adik-kuat-kan..

Thanks for reading yerr..



dAhh BaCA... KoMen Laaa Cikit Yerr ^_~

3 comments:

  1. cuba bwk bbincang blk kak..rugii sgt kak..
    tp kalu rayu-rayu tuan rmh wat donno jerk..lbh baik pindah jerk kak..
    Btl sgl yg blaku ada hikmah nya..
    Sabar ye kak..

    ReplyDelete
  2. Lubly ~ Tulaa pasalnya,dah bawa bincg tp dia still suh kua gak,takperlaa "aku redha" bak kata TOM dlm lagu dia.. thanks yerr temankn akak g cari umah tadi..hehhe cian dahlaa ngah puasa..

    Zoey Zau Yah ~ InsyaAllah sentiasa akan sabar. thanks dear.

    ReplyDelete